marți, 31 mai 2011

Un peisaj depresiv pe care l-am pictat la sfârșitul anului 2003

Peisaj depresiv cu oase si ruine

La sfarsitul anului 2003 si inceputul anului 2004 aveam 17 ani. Am trecut si eu prin depresia specifica vârstei de 17 ani la care s-au mai adaugat si niste evenimente neplăcute (Mi-a murit bunica si o vecina). Acesta este un peisaj dezolant pe care l-am realizat la sfarsitul anului 2003, dupa ce mi-a murit vecina, la fel ca si tabloul cu cimitirul. Acesta este o imagine a morții si a distrugerii, un peisaj din care au rămas doar ruinele, pamantul pârjolit lipsit de orice urma de vegetație, copacul uscat si oasele, toate fiind luminate de soarele care apune. Aceasta este o imagine a sfarsitului, a mortii care in mod inevitabil ne paste pe toti pentru ca nimic nu e vesnic. Mai jos este cimitirul pe care l-am pictat tot in perioada respectiva.

 Cimitirul spanzuratul si resturile unui om calcat de tren pictura 2003 dupa moartea vecinei

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails