miercuri, 25 mai 2011

Sărutul ei plin de pasiune, un alt desen pe care l-am realizat in clipele mele de singurătate

Sarutul ei plin de pasiune - Un desen erotic care s-a nascut in clipele mele de singuratate desen in creion

Am realizat acest desen intr-una din serile pustii si reci când ma simțeam foarte singura si imi doream sa fiu iubita. Am realizat acest desen in creion dorindu-mi sa am o iubita langa mine sa pot sa o ating, sa pot sa o strâng in brațele mele, sa simt corpul ei deasupra mea, sanii ei atingandu-se de ai mei, pielea ei fina, sărutările ei. Când am realizat acest desen am tremurat de emoție pentru ca eu trăiesc emoția fiecarui desen care iese din mana mea si acesta este si motivul pentru care nu m-am lasat de desen si pictura.

3 comentarii:

Simona spunea...

Eu cred ca oamenii deosebiti cum sint:pictorii,poetii si sculptorii ramin pe undeva neintelesi.

Anonim spunea...

Imi plac foarte mult desenele pe care le faci si eu desenez si pun o parte din mine in acele desene ..imi exprim sentimentele.Ce vreau sa iti spun este ca ar trebui sa nu te lasi de desenat.. ... esti foarte talentata.




Anonim spunea...

Nu te supara, stiu ca nu e treaba mea, desenezi foarte bine, dar esti lesbiana?

Related Posts with Thumbnails