sâmbătă, 21 mai 2011

Galaxia iubirii

Tot privind acest desen in pix pe care l-am realizat acum aproape 6 ani din dorinta de a iubi si de a fi iubita, de a avea pe cineva care sa ma tina de mana si sa-mi dea senzatia ca plutim impreuna intr-un univers de iubire m-am hotarat sa-l intitulez "Galaxia iubirii", asa cum si-a intitulat si Sabin Balasa un tablou in care apare un nud intr-un decor cosmic cu o galaxie.
Aceasta este una dintre multele mele creatii in care iubirea capata o dimesiune cosmica, cele doua suflete indragostite zburand printre stele tinandu-se de mana. De fiecare data cand imi doream foarte mult sa iubesc si sa fiu iubita desenam si pictam pentru a exprima prin pictura ceea ce atunci nu aveam curajul sa exprim prin cuvinte. Era prea mare dorul de iubire si prea apasatoare singuratatea iar iubirea la care aspiram era o iubire interzisa considerata un mare pacat.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails