marți, 3 mai 2011

Fata din vis si copacul cu flori albe


Acestea sunt doua desene pe care le-am realizat acum cativa ani, doua desene prin care am asternut pe hartie imaginea fetei care aparea foarte des in visele mele cand aveam 15 ani, fata aceea cu parul lung drept si negru si ochii albastrii. Am realizat aceste desene imaginandu-mi ca o vad in fata mea, goala superba, cu flori albe in parul ei negru stand in fata unui copac cu flori albe ca floare de cires ale caror petale cad sub forma de ploaie in parul ei negru. Si acum privesc un superb copac cu flori din gradina. Cat de mult mi-as dori ca sa fie si ea in preajma acestui copac.

Un comentariu:

Mariana Daia spunea...

Absolut supeeeerb tot ceea ce redai din rodul imaginatiei tale...superb, felicitari!

Related Posts with Thumbnails