sâmbătă, 28 mai 2011

Sirenele in desenele si picturile mele

Povestile cu sirene m-au fascinat inca din  frageda copilarie. Cand eram mica desenam sirene (asa cum deseneaza orice copil ca atunci nu aveam cine stie ce talent cum am acum) si imi doream ca intr-o buna zi sa vad un in carne si oase in fata mea. Am fost foarte dezamagita cand bunicul meu mi-a spus ca aceste sirene erau niste cetacee numite dugongi sau vaci de mare care scot niste sunete care daca sunt auziet de la distanta pot fi confundate cu vocea cristalina a unei tinere efte care canta. Nu stiu daca e adevarat ce spunea bunicul meu sau mai existau si alet mamifere marine sau io stiu ce specii pe care marinarii le vedeau ca pe niste femei frumoase cu coada de peste. Am citit undeva ca s-a gasit o sirena mumificata si ca aceste sirene puteau sa fie fiinte aduse de pe o alta planeta.
Eu am continuat sa fiu fascinata de aceste fiinte superbe si gratioase si sa le desenez si sa le pictez. Acestea sunt desenele si picturile mele cu sirene.







Un comentariu:

Anonim spunea...

fato? ,,dorinta" de M.E., nu are sirene si nici o alta legatura cu ce ai desenat tu acolo... e despre un baiat si o fata, nu doua fete sirene pupanduse... astept linkul cu "dorinta" de M.E. in varianta ta...._(dak exista asa ceva...)

Related Posts with Thumbnails