miercuri, 11 mai 2011

O piramida din carton pe care am confecționat-o si am pictat-o cu niște ani buni in urma

Piramida din carton

Aceasta este una dintre piramidele mele din carton. Au trecut ani buni de când am confecționat-o si am pictat-o cu tempera pe interior. Acum mai bine de 10 ani confecționam foarte multe piramide dar si alte corpuri geometrice pentru a testa efectul de piramida, un fenomen paranormal despre care auzisem si care mă fascina la acea vreme si inca îmi mai stârnește curiozitatea. Egiptenii foloseau acest fenomen puțin cunoscut in ziua de azi pentru mumificarea si păstrarea cadavrelor, energiile din piramide putând sa deshidrateze materialul biologic si sa împiedice proliferarea bacteriilor descompunătoare. Eu una cred ca piramida este ca o lupa pentru un anumit tip de unde gravitaționale pe care le concentrează in centrul ei de greutate (doua treimi de varf si o treime de baza in piramidele tip Keops)

Piramida din carton pictata in tempera

Aceasta piramida joasa concentrează undele de piramida undeva puțin sub planul bazei (cu cat piramida e mai joasa cu atât punctul in care efectul de piramida e maxim e mai jos). Energia acestei piramide din carton lipit cu scotch nu este una foarte plăcuta, cele mai benefice fiind cele făcute din cupru.

După ce am confecționat piramida mi-a venit ideea sa o “imbunatatesc” cu o pictura in tonuri de albastru violet si verde, cu lori cu care asociez eu energia piramidelor (mai ales verdele).

In aceste i9magini este piramida mea cu tot cu pictura

Piramida din carton pictata pe interior

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails