vineri, 6 mai 2011

Povestea Dianei si a Silviei o alta creatie a mintii mele de adolescenta

Diana si Silvia

Aceasta este o pictura pe care am realizat-o azi reluând tema unui desen din liceu. Desenul din liceu e in imaginea de mai jos. Desenul e o catastrofa din punct de vedere artistic nerespectând anatomia si proporțiile corpului uman dar nu l-am aruncat la gunoi pentru ca reflecta o trăire, fiind ca o foaie de jurnal pentru mine.

impreuna-04

Acestea sunt personajele pe care am ales sa le denumesc Diana si Silvia desi ar putea si poetele din Grecia antica Sappho si Erinna. Diana este fata tanara, fecioara cu aspect de copil, care deși este trecuta de 20 de ani arata ca o adolescenta, cu parul roșu, arămiu, fata rotunda de copila si ochii mari verzi plini de inocenta. Silvia este femeia matura, puternica, plina de inițiativa care stie mereu ce vrea. Silvia seamănă cu Xena printesa războinica si Julie Strain, cu pletele ei lungi negre si rebele. Silvia e mai mare decat Diana. Langa Silvia Diana se simte iubita si protejata.

In acest desen am surprins un moment plin de emoție. Diana sta goala si superba langa Silvia iar aceasta din urma ii privește chipul angelic si trupul tanar. In ochii ei se poate citi dorința. Si-ar dori sa o stranga in brațe, sa sărute trupul ei fin care nu a fost atins de nimeni pana acum dar ceva din interiorul ei inca o oprește. Privirea plina de dorința a Silviei o umple pe Diana de emoție. E pentru prima data când o simte pe Silvia atât de aproape, dorind-o atât de mult.

Am realizat desenul dorindu-mi foarte mult sa fiu eu Diana.

Acest desen face parte dintr-o serie de desene in care apar aceste doua personaje si as vrea sa pun aceste desene cap la cap si sa scriu o mica povestioara pe baza lor, povestea Dianei si a Silviei, desenele din aceasta serie mergând foarte bine ca ilustrații pentru proza mea

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails