duminică, 15 mai 2011

Un bărbat gol pe care a trebuit sa-l desenez la cursul pregătitor de la facultatea de arte plastice – Asta ca sa nu mai zica lumea ca nu desenez si barbati

Ceea ce trebuia sa desenam la cursul pregatitor de la facultatea de arte plastice din Bucuresti - Crochiu barbat gol pusca

Acesta este un nud masculin pe care a trebuit sa-l fac la cursul pregătitor de la facultatea de arte plastice pe care l-am absolvit in 2006. L-am postat ca sa nu se mai zică ca de ce nu desenez si barbati. La acel curs numai modele masculine aveam si erau unul si unul, care mai de care mai respingător si hidos. Modelele noastre erau un muncitor in construcții care fuma foarte mult si se lua de studente, un fost fochist si un bărbat care avea o forma grava de retard mintal si cei de acolo ziceau ca din cauza ca a fost molestat de un pedofil cand avea 9 ani a ajuns asa, deși era exact invers retardul facandu-l pe acesta sa nu-si dea seama ce se întâmpla cu el. Retardatul a fost singurul care a stat liniștit si nu a încercat sa-mi fac avansuri. Si acum îmi aduc aminte cat am avut de furca cu ceilalți doi. Muncitorul imi facea cu ochiul când il desenam si mă tot trăgea de mana când eram in hol si insista sa merg cu el nu știu unde si s-au plâns si alte fete de acolo de el si fochistul îmi tot dădea numărul lui de telefon ca sa merg cu el la munte. Nu-mi pare rau ca nu am intrat acolo la facultatea de grafica pentru ca nu mi-ar fi plăcut deloc sa dau nas in nas cu ei pe acolo in fiecare zi timp de 3 ani. La noi veneau ca modele ultimii oameni, ultimii nespălați, toți boschetarii, toți oamenii de nimic, toate pocitaniile la care iti era scârba sa te uiți. Nici măcar celelalte fete nu erau mulțumite de aceste modele si ziceau ca mai bine ar fi adus băieți tineri.

Bărbatul din desenul de mai sus este fochistul. Ne-au pus sa-i facem un crochiu, gol cum stătea el in fata noastră.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails