sâmbătă, 8 octombrie 2011

Pentru ca nu se pot vedea Draconidele din București…

Cometa si planete desen in pix- Comet and planets pen drawing Cometa si planeta ca Pamantul desen in pix - Comet and Earth like planet pen drawing

In seara asta mi-ar fi plăcut sa vad Draconidele, meteoriți proveniți din cometa 21 P Giacobini-Zinner care astăzi intra in atmosfera. Din păcate vremea nu tine cu mine si stelele cazatoare nu se pot vedea din cauza plafonului gros de nori. Neputând sa vad cu ochii mei Draconidele m-am apucat sa desenez cometa din care acestea provin. Acestea sunt desenele pe care le-am făcut azi folosind un banal pix albastru si imaginandu-mi cometa 21 P Giacobini-Zinner si meteoriții pe care nu am putut sa-i vad.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"meteori"

Related Posts with Thumbnails