miercuri, 5 octombrie 2011

Andrei Branisteanu sau Jim Warren?

Iubire astrala Andrei Bradisteanu
Intr-o zi plimbandu-ma prin Herăstrău am văzut acest tablou pictat de Andrei Brănișteanu si mi-am adus aminte imediat de una dintre lucrările lui Jim Warren.
Mai jos este lucrarea lui Jim Warren după care s-a inspirat Andrei Brănișteanu.
Iubire astrala Jim Warren - Together_Again
Ca sa vad cat de bine pot sa fac eu ce a făcut Brănișteanu in aceasta seara am făcut si eu o reproducere după respectivul tablou de Jim Warren. Mai jos este ceea ce a ieșit, un desen in pix si creioane colorate pe care l-am făcut in 15 minute.
Iubire astrala reproducere dupa Jima Warren si Andrei bradisteanu

Un comentariu:

Alexa spunea...

Am vazut si eu tablourile acestui Andrei Branisteanu la expozitia din Hera. Per total fade, neinteresante si supraevaluate. Sunt sigura ca un elev de gimnaziu le putea realiza mai bine.

Related Posts with Thumbnails