miercuri, 5 octombrie 2011

Elise, muza lui Beethoven, pictura tempera

Elise - Muza lui Beethoven - Pictura tempera inspirata de melodia Fur Elise

Aceasta este o pictura in tempera pe hârtie pe care am realizat-o azi in doar 30 de minute, o alta pictura reprezentând-o pe Elise, femeia care a fost muza lui Ludwig van Beethoven, așa cum mi-a imaginez eu când ascult melodia Fur Elise, o femeie foarte frumoasa cu pielea alba si fina si parul lung castaniu, ondulat, stand goala pe un pat presărat cu flori albe si parfumate si privindu-ma cu ochii ei mari si căprui, plini de iubire. Am făcut aceasta pictura imaginandu-mi ca sunt langa ea in decorul alb si plin de lumina, pe patul cu flori ce miros atat de frumos si simt prezenta ei atât de calda si plăcuta.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails