joi, 27 octombrie 2011

Ce a visat bunica mea in anul 2000

Ingerul din visul bunicii mele pictura de la 14 ani

In toamna anului 2000 înainte sa mă îmbolnăvesc bunica mea a visat un înger care avea chipul meu si o aureola portocalie si o coada prelunga in loc de picioare si zbura. Am făcut aceasta pictura atunci după descrierile ei. La scurt timp după acest vis pentru ca mă durea piciorul stâng m-am dus la spital si am aflat ca am o tumora cu mieloplaxe. M-am operat pe 4 ianuarie 2001 si in februarie am făcut radioterapie din cauza căreia am făcut o arsura urata care s-a vindecat greu. Am fost imobilizata la pat cu piciorul in ghips 3 luni de zile. Din fericire tumoarea nu a recidivat dar si acum am rămas cu un semn acolo si piciorul este puțin deformat din cauza ca peroneul este mai scurt decat tibia.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails