vineri, 28 octombrie 2011

O altfel de icoana a maicii domnului – Fecioara Maria nud

O altfel de icoana a maicii domnului - Fecioara Maria nud

Ieri seara după ce am vorbit cu un om care este indragostit de maica domnului ca femeie m-am gândit sa pictez si eu o icoana reprezentând-o pe fecioara Maria, dar altfel decat aceasta este reprezentata in pictura bisericeasca. In aproape toate icoanele fecioara Maria este imbracata ca si femeile musulmane cu haine largi care ii acoperă si capul lăsând sa se vadă doar fata. Desi in ziua de azi sunt dușmani de moarte creștinii si musulmanii au foarte multe lucruri in comun printre care si statutul femeii deoarece creștinismul si islamul sunt religii surori, religii abrahamice ce au o origine comuna. Sa nu uitam ca ea a fost in primul rând femeie si nici faptul ca a fost fecioara pana la nașterea lui Hristos nu e sigur. Miriam, după numele ei adevarat, sau Maria cum o știm noi toți a fost logodita cu Iosif si oricât de sfânta ar fi fost e greu de crezut ca nu a făcut deloc sex cu el. Eu una cred ca Iosif a fost tatăl biologic la lui Hristos.

Omul cu care am vorbit nu este singurul bărbat îndrăgostit la modul carnal de sfânta fecioara. Care bărbat nu si-ar dori sa facă dragoste cu o fecioara, tanara, inocenta, pura care emana căldura materna si iubirea nesfârșita a maicii domnului? si doctorul Cristian Andrei a zis intr-o emisiune la radio 21 ca a avut foarte muți clienți la psihoterapie care se simțeau atrași din punct de vedere sexual de sfânta fecioara si se simțeau foarte vinovați de asta, ei fiind credincioși. Exista si femei care se simt atrase de sfântul Petru sau chiar de Hristos.

Pe langa pictura am făcut si un desen in creion reprezentând-o pe fecioara Maria dar si pe cea din poezia Venere si madona de Mihai Eminescu, un portret al fetei din poezia si o icoana a maicii domnului in același timp.

Icoana fecioarei Maria

4 comentarii:

Anonim spunea...

Esti dusa !

Anonim spunea...

Corina,
Nu rezolvi nimic azvarlind blasfemii... Nu faci decat sa atragi injuraturi si chiar ganduri negative indreptate impotriva ta, de la oameni care in fapt nu practica religia, dar se simt datori sa o apere.

Ai avut niste experiente neplacute - de pe blogul tau am aflat ca ai trecut prin probleme grave de sanatate, apoi suferinta de a trai intr-o societate un pic prea stramta pentru felul tau de a fi... Te crezi poate indreptatita sa te revolti impotriva lui Dumnezeu, care te-a facut sa suferi fara ca tu sa fi avut vreo vina, pe cand altii, aparent au primit doar ce-i bun de la viata. Ar fi totul prea simplu daca ar fi doar asa...

Si tu ai primit lucruri bune si probabil ca mai urmeaza, dar trebuie sa inveti sa le primesti. Ai renascut dupa acea boala, si fara sa te cunosc, indraznesc sa spun ca atunci s-a petrecut ceva miraculos cu tine; atunci ai capatat sau ti s-au accentuat atat sensibilitatea artistica, cat si cea sufleteasca.

Ti-am mai comentat de curand pe blog si nu pot sa-ti recomand decat sa incerci sa iesi in lume si sa traiesti cu adevarat, caci merita fiece clipa. Curaj!

A.

PS:
Cu 12 ani in urma si eu am trecut printr-o boala grava descoperita din senin [si din fericire la timp], aproape la fel de serioasa ca si in cazul tau.
M-am insanatosit nesperat si am revenit printre oameni cu o pofta enorma de viata.

Anonim spunea...

Fato, am înţeles orientarile tale sexuale, Ok! te priveşte... dar ce ai cu lucrurile sfinte mie... îmi este milă de tine!

Anonim spunea...

Fa curvo ,nu mai sminti oamenii ca te pedepseste Dumnezeu la urma urmei! Asta NU e Maica Domnului esti TU! Mai bine asculta de oameni ca stiu ei (unii) ce zic!

Related Posts with Thumbnails