miercuri, 9 februarie 2011

Nevoia de a iubi si de a fi iubit este muza multor creatii artistice




Dupa cum am spus si in filmuletele de mai sus nevoia de a iubi si de a fi iubit este muza care a inspirat si inspira multe creatii artistice, de la picturile si sculpturile din renastere pana la muzica si filmele din ziua de azi. Si Mihai Eminescu a scris mulet poezii simtit un dor puternic si regretand pierderea iubitei.
Multi artisti au creat fiind motivati de sentimentelelor puternice, neimpartasite, avand muze reale sau imaginare care si-au lasat amprenta asupra creatiilor lor.
Eu am simtit mereu nevoia de a iubi si de a fi iubita dar ceea ce simteam eu era condamnat de restul societatii si doar in arta puteam sa ma exprim si sa ma eliberez de de toata suferinta care m-a apasat in toti acesti ani. Doar in gandurile si in creatiile mele exista iubirea spre care aspir pentru ca eu sunt altfel si nu am dreptul sa iubesc si sa fiu iubita, fiind condamnata la o viata de singuratate si suferinta.
Cat de mult mi-as fi dorit ca macar una dintre femeile pe care le desenez mereu sa fie reala, sa pot sa-i simt pielea fina, sa pot sa o strang in brate. Stiu ca lumea oricum ma va judeca dar durerea e prea mare ca sa o tin in mine si sa o las sa-mi macine sufletul si din acest motiv am desenat chipul ei de mii si mii de ori.
In aceste filmulete sunt cele cateva mii de creatii pe care le-am realizat simtind nevoia de iubire, miile de vise de iubire pe care le-am asternut pe hartie in clipele mele de singuratate din ultimii 10 ani. Ce poate fi mai frumos decat iubirea adevarata, iubirea spre care toti aspiram, pe care toti o cautam dar foarte putini dintre noi reusesc sa o gaseasca intr-o viata. Eu nu pot decat sa visez la ea indulcindu-mi astfel zilele cenusii monotone si pline de singuratate. Aceste creatii imi alina singuratatea si datorita lor pot macar sa visez la iubirea la care nu am dreptul, de fiecare data cand le privesc imagindu-mi ca EA e langa mine.

4 comentarii:

Anonim spunea...

de ce omori copacii?

Anonim spunea...

Vroiam sa scriu ceva... si mi-am dat seama ca mesajul de mai sus, poate fi citit dintr-o alta perspectiva : adica de ce sa nu speri, de ce sa crezi ca o astfel de iubire n-ar fi posibila?
''De ce omori copacii...?'' poate vrea sa spuna tocmai lucrul acesta.
Totul depinde de perspectiva;
ramai pozitiva: atat in arta cat si in viata!
restul o sa vina de la sine
Milena

Anonim spunea...

stii, uneori sunt frapat de simplitatea lucrurilor si contrastul dificultatilor create de ele... in sens ca morbiditatea nuda si esteticul uman sunt precum doua parti inseparabile, a unui intreg.
de ce nu incerci sa-ti emani vointa in fizicul umnan?
de exemplu ai putea avea un oarecare viitor in Republica Moldova, aici citusi de putin sunt simpatizate astfel de relatii in cercul sumbru si strimt...

Mihaela spunea...

Mi-e dor de tine, cea de ieri,
Caci iarasi visez anonime
Si-atat de bine si senin
Si sfant e visul langa tine.

Visez ca zambetu-ti divin
Calea morbida-mi lumineaza
O faci floare de regal crin
O dragoste murind, valseaza.

Visez, dar visurile pier
Curand, ca flori de ger-atinse,
Sunt calator, umblu stingher,
Sunt tainic vanator de vise.



Oareeee, ce desen ai putea realiza pentru aceasta poezie? Poti incerca?

Exista si femei altfel, femei care iubesc alte femei.Da, eu sunt una dintre ele. Imi asum eticheta, si sunt mandra de ceea ce sunt, mandra ca sunt diferita, ca pot iubi altfel, si ca sunt iubta!

Related Posts with Thumbnails