duminică, 13 februarie 2011

Inca un desen pentru o duminica de 13 Februarie

Azi uitandu-ma pe creatiile mele nascute din dor si nevoia de a iubi si de a fi iubita am mai gasit un desen potrivit pentru ziua de maine pe care o voi petrece singura rasfoind miile de desene ca in fiecare an pentru ca acesta este singurul lucru pe care pot sa-l fac de sfantul Valentin: sa privesc aceste creatii, sa-mi las imaginatia sa zburde si sa ma gandesc la ceea ce nu am dreptul sa am.
Aceasta este una dintre scenele de iubire din mintea mea, o imagine care poate umple o duminica trista pestrecuta in singuratate si o zi a indragostitilor si mai trista.

Un comentariu:

anka86 spunea...

pentru cei singuratici ziua de sfantu valentin e o tristete si simt nevoia de a iubi si de a avea persoana iubita....dar pana la urma intr-o zi nu o sa mai fie singuratici tristi.

Related Posts with Thumbnails