duminică, 13 februarie 2011

Eu cu iubita mea zburand printre stele



Acestea sunt trei creatii pe care le-am realizat imaginandu-mi ca sunt eu cu iubita mea si ca zburam amandoua printre stele tinandu-ne de mana, trei dintre miile de desene si picturi pe care le-am realizat dorindu-mi un lucru care mie nu imi era permis, dorindu-mi sa am o iubita.
Primele doua au fost realizate in 2001 cand aveam doar 15 ani si imi doream sa am alaturi o fata, o fata asa cum eram si eu atunci, sa ne tinem de mana, sa plutim amandoua printre stelele albastre. Si am simtit nevoia sa astern pe hartie imaginea siluetelor noastre plutind in lumina stelelor.
A treia imagine este un desen in pix pe care l-am realizat in 2005 avand in gand aceeasi imagine si aceeasi dorinta de a iubi si de a fi iubita.

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi plac forte mult desenele tale sunt superbe si ma regasesc ffffff.mult si eu in ele bravooooooooooooooo.te admir mult.

Anonim spunea...

desenez si eu dar nu k tine me-si dori sa pot invata si eu.sa desenez asa superb imi plac mult de tot toate desenele tale divinitatea t-ea inzestrat cu ceva special nu multi omeni pot face ce faci tu.bravo.

Related Posts with Thumbnails