sâmbătă, 4 ianuarie 2014

O iubire toxica si intunecata

Aura ei este neagra si de fiecare data cand ma gandesc la ea simt o tristete fara margini insotita de anxietate si ochii mintii mele vad sange si ceva negru care curge precum smoala iadului si se lipeste de mine. Imaginea sangelui vechi, inchis la culoare, imi apare spontan in subcontient si este asociata cu prezenta ei. Dupa ziua in care am cunoscut-o si am vorbit cu ea ore intregi la telefon a urmat o noapte in care am visat o camera intunecata de spital (ea a lucrat in domeniul medical) in care era o cutie de lemn in care am gasit un cadavru uman transat si de fiecare data cand dormeam langa ea aveam cosmaruri in care sangele era elementul principal. O iubesc atat de mult incat legatura noastra merge pana la cele mai profunde niveluri mentale, iar eu simt fiecare gand care trece prin mintea ei, o iubesc si simt cum ma contopesc cu ea, o iubesc dar simt cum energia ei malefica ma invaluie, se lipeste precum o boala de mine si intra in mine prin toti porii pielii, invadandu-mi sufletul. Sunt conectata la mintea si si gandurile ei negre imi inunda creierul, otravindu-mi universul mental. Ea ma trage in jos spre infern si daca nu o pot salva pe ea imi doresc un singur lucru: sa ma eliberez, sa-mi recapat aripile, caci dintre toate liberatea este lucrul pe care il iubesc cel mai mult.  Oare de unde vine aceasta energie malefica? Oare care este sursa negativitatii care transforma iubirea noastra in ceva toxic?
Am facut desenul de mai sus pentru a ma descarca de o parte din energia malefica care s-a acumulat in sufletul meu si nici psihologii nu o pot scoate de acolo pentru ca deontologia lor nu le permite sa se bage in parapsihologie

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails