vineri, 10 ianuarie 2014

Dorinta lui Mihai Eminescu, dorinta mea din adolescenta


Nu vreau sa ma repet dar pentru ca se aproapie ziua lui Eminescu iar pe 16 ianuarie voi vernisa o noua expozitie de arta eminesciana m-am gandit sa scriu iar despre "Dorinta", dorinta lui Eminescu si dorinta mea din adolescenta.
Dorinta lui Mihai Eminescu a nascut in mine niste sentimente care m-au facut sa vibrez, dandu-mi foarte multa energie creatoare. Aveam 14 ani pe vremea cand am citit prima oara aceasta poezie care m-a facut sa-mi doresc sa fiu eu in locul poetului, in codru, langa izvor, in bratele fetei cu parul galben, pielea alba ca spuma laptelui si ochii albastrii pe care Eminescu o descria in aproape toate poeziile sale, ca in desenul de mai sus care descrie cel mai bine ceea ce mi-am imaginat eu atunci, fiind inspirata de poezia lui Eminescu. M-am indragostit de ea si am facut multe desene si picturi imaginandu-mi ca este in bratele mele, ca pot sa o simt, sa o ating, sa o sarut, sa traiesc ceea ce a trait poetul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"Eminescian" inseamna ceva apartinand lui Eminescu sau artei sale, si nu ceva ce pretinde a fi inspirat de acestea. Te rog nu-ti atasa mediocritatile pe panza de numele poetului, ca e penibil.
Tablourile tale NU SUNT EMINESCIENE. Ok?

Related Posts with Thumbnails