vineri, 24 ianuarie 2014

Enigmatica femeie din visele mele



Acum doua zile am visat ca am fost la Sinaia si eram alaturi de femeia ce ma insoteste in visele mele, cu ea ea eram in trem cu ea am mers prin oras, cu ea am urcat spre cota 1400. O visez mereu si am incercat sa o desenez de nenumarate ori dar parca in niciunul dintre aceste desene nu este ea. Oricat de mult as incerca nu reusesc sa-mi amintesc si sa redau fidel chipul ei asa ca am preferat sa o desenez fara chip, ca pe o umbra misterioasa. Ea este o stare, o prezenta, mai mult o simt decat o vad in visele mele. O simt calda si iubitoare alaturi de mine, avand un aer usor matern. Singurul lucru care mi-a ramas clar in minte este ca e mai inalta decat mine, are parul saten, nu foarte lung, forme rotunjite si pielea alba si fina

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails