miercuri, 1 ianuarie 2014

O iubire malefica

Aceasta este imaginea unui zbor frant și a unei iubiri malefice ce te învaluie precum smoala iadului, te întineaza, te umple de energie negativa iti taie aripile si te trage în jos. Acest desen descrie un sentiment pe care l-am trait alaturi de o femeie care m-a umplut de energie malefică si de gânduri negre pentru că am iubit-o și între noi se crease o legătura atât de profundă încât tot întunericului din mintea ei mă invada. Chiar si fară să-mi vorbească îmi transmitea aceste gânduri. După prima noastră conversație telefonică am avut un coșmar cumplit și nu a fost singurul coșmar asociat cu prezența ei. Am visat ca eram intr-o cameră întunecată unde era o cutie din lemn din care curgea sânge. Era mult sânge pe jos. Am deschis cutia si în ea am gasit un cadavru ciopârtit. Am mai visat sânge după lungile noastre conversațiiî Toată întunecimea, durerea și suferinta ei s-a abătut asupra mea ca o boala contagioasă. Am vrut să o ajut, să o ridic din străfundurile infernului dar de fie care dată simțeam că nu voi reuși și voi fi trasă eu în jos. O să fac mai multe desene pe această temă până cand voi reusi să mă eliberez de toata energia negativa cu care ea m-a inundat

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails