duminică, 12 ianuarie 2014

Desene cu lesbiene si controverse

Desenul de mai sus, la fel ca si multe alte creatii nascute din focul ce arde mocnit in sufletul meu probabil ca va irita multa lume dar asta nu m-a impiedicat sa-l fac si sa-l postez pe blog. Probabil ca multi romani ma vor injura dar asa cum am facut mii si mii de nuduri pana acum asa am facut si acest desen. Daca nu imi este permis sa fiu eu insumi, daca nu imi este permis sa fac ceea ce simt, daca nu imi este permis sa iubesc ma pot bucura de un singur lucru, de faptul ca inca nu mi-a interzis nimeni sa desenez si sa pictez si o voi face mereu, chiar daca voi fi judecata si criticata pentru ceea ce sunt.

Am creat pana acum aproape 4000 de desene prin care am dat viata iubirii pe care imi este interzis sa o am. Ani de zile nu am putut vorbi cu nimeni despre sentimentele mele, desenele fiind singura modalitate prin care m-am putut exprima. Nu mai eu stiu ce a fost in mintea mea si probabil ca daca nu as fi facut aceste desene as fi ajuns sa o iau pe cai gresite sau sa ma scufund in depresii.




Sunt un artist controversat dar nu ma voi lasa niciodata influentata sau intimidata de nimeni si de nimic si pentru nimic in lume nu voi renunta la arta mea

3 comentarii:

Anonim spunea...

"Vai, uitaţi-vă la mine cât de neînţeleasă sunt, şi cât de pură e arta mea. Vai, lumea asta rea nu înţelege nimic, toţi au concepţii înapoiate şi nu văd că dragostea adevărată nu e doar între un bărbat şi o femeie... dragostea e un sentiment universal şi pur, şi hai să-mi mai adulmec un pic propriile băşini, ca un artist adevărat. Vai cât de martiră sunt."


Singura controversă e în capul tău de nefutută incuiată şi plină de complexe. Nimeni nu dă doi bani pe picturile tale, nu pentru că ar conţine tabuuri, ci pentru că sunt, în cel mai bun caz, mediocre. Desenezi aceleaşi fufe din nou şi din nou şi din nou. Ştiu că ţi-ai dori să creezi controverse, însă eşti prea plictisitoare pentru asta.

Anonim spunea...

Se zice ca “Pictura este starea sufleteasca a artistului exprimata in culori”.
Privind capedoperile tale ma indoiesc si de una si de alta.
Consultati un psiholog.

laura spunea...

Eu cred ca picturile tale sunt deosebite si nu trebuie sa'i asculti pe ceilalti. Lumea e rea si invidioasa.
Continua tot asa , bravo !

Related Posts with Thumbnails