miercuri, 1 iunie 2011

Paradisul mental al unei adolescente

La fel ca si cel cu coloana si paunul acest tablou nu are cine stie ce valoare artistica dar l-am pastrat pentru ca este o amintire din adolescenta, ce pastreaza ca o foaie de jurnal o traire de atunci. Pictura a fost realizata tot atunci, cand aveam 16 ani si visam la un paradis in care sa fiu doar eu cu Eva mintii mele numai ca in aceasta pictura Eva mea este bruneta, cu parul negru ca pana corbului si foarte lung prins intr-o coada de cal si cu pielea alba, ca Alba ca zapada. Am realizat pictura imaginandu-mi ca sunt doar eu cu ea in paradis si o vad goala pe malul apei de cristal in care se reflecta muntii jucandu-se cu apa limpede si rugandu-ma sa stau cu ea in paradis si sa nu o parasesc in timp ce plantele cresc si infloresc, pasarile zboara pe cerul senin spre curcubeu si fiecare vietate se bucura de viata in acest paradis. As putea arunca si acest tablou dar nu o fac pentru ca si acum cand il privesc ma gandesc la ea si la paradisul acela mult prea frumos ca sa fie real. Nu este aceasta o capodopera dar este visul unei adolescente ce aspira la o iubire care nu ii era permisa. Eu atunci o desenam si o pictam mereu pe aceasta Eva la fel ca si pe cea blonda pentru ca mereu tanjeam dupa iubirea ei si sufeream in tacere si ma durea faptul ca ea nu exista decat in mintea mea. Numai eu stiu cat de mult imi doream sa fie reala si sa fiu cu ea si cat sufeream in tacere. Daca as fi gasit-o in lumea asta as fi facut orice pentru ea si as fi stat mereu langa ea  oferindu-i ce am eu mai pur si mai bun in mine. Numai eu stiu cat de mult imi doream ca in viata mea sa apara curcubeul paradisului la care visam

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails