miercuri, 15 iunie 2011

Nu uitati ca maine e vernisajul expozitiei de grafica din Herastrau la care particip si eu cu 14 desene



Maine, Joi 16 Iunie la ora 16 va avea loc vernisajul salonului de grafica din Herastrau, expozitie organizata de Asociatia Artistilor Plastici din Bucuresti in pavilionul expozitional B din Herastrau. Cine vrea sa-mi vada cele 14 desene live poate veni. Se ajunge relativ usor de la fantani mergandu-se spre biciclete apoi pe aleea cartii pana la cele doua constructii vopsite in portocaliu, sala fiind cea din stanga.

4 comentarii:

Mary Alice spunea...

cum o cheama pe mama ta? mariana? :D ha,ha! imi dau lacrimile de ras!
:| acum pe bune,o cheama Mariana?

Mary Alice spunea...

intreb pentru ca Mariana Chirila e profa mea de engleza.te rooog! raspunde-mi!

Korinna spunea...

Mama nu e profesoara si nu o cheama Mariana

Mary Alice spunea...

mersi ca mi-ai raspuns.nu stiu ce mi-a venit,sunt doar o nebuna daca intreb asa ceva.sper ca nu te-am suparat

Related Posts with Thumbnails