marți, 28 iunie 2011

Niste desene si picturi pe care le-am facut la 13 ani

Pentru  ca cineva mi-a cerut am postat cateva desene si picturi pe care le-am realizat in anul 2000 cand aveam 13 ani

 In vara anului 2000 am realizat tabloul "Ploaia de stele" inspirat din melodia lui Calin Geambasu dupa ce am auzit melodia la festivaklul de la Mamaia
Tot atunci am realizat si acest desen si alte cateva.

Tot atunci am realizat "Omul copac" si "Omul rau". Am mai facut cateva naturi statice precum si alte picturi atunci dar nu le am in calculator pentru ca s-au vandut de atunci. Desi erau mult mai simpliste decat cele de acum picturile de atunci se vindeau mult mai bine, probabil din cauza ca arta era mult mai cautata in anul 2000 decat acum.

2 comentarii:

Francinne spunea...

Mersi Corina,ca mi-ai ascultat rugamintea.Erai foarte buna pe atunci,sa stii.

anka86 spunea...

imi place cel mai mult al-2-le desen cu fata in alb/negru.

Related Posts with Thumbnails