sâmbătă, 11 iunie 2011

Incepand de azi 14 dintre desenele mele făcute cu pixul sunt expuse la salonul de grafica din Herastrau

Începând de azi 14 dintre desenele mele făcute cu pixul având ca tema cosmosul si femeia tronează pe un perete al Pavilionului B din Herastrau fiind expuse in cadrul salonului de grafica organizat de Asociația Artiștilor Plastici din București.
 In ziua de Joi 9 Iunie am dus 7 desene in pix la salonul de grafica
Joi am adus 7 dintre desene iar azi dimineața le-am adus pe celelalte 7 fiind loc destul pentru toate (Si asa un perete a ramas aproape gol si puteam sa mai aduc inca 15).
Pregatiri pentru salonul de grafica din Herastrau
Desenele vor putea fi admirate in pavilionul B din Herastrau (In fata Byblosului, se ajungeacolo de la biciclete mergand pe aleea cartilor) pana in data de 23 Iunie. Lucrarile expuse sunt de vanzare.
Asociatia artistilor plastici din Bucuresti - Salonul de grafica din Herastrau 2011 Desene facute cu pixul expuse la salonul de grafica organizat de asociatia artistilor plastici din Bucuresti
Vernisajul expozitiei va avea loc in ziua de joi, 16 Iunie.
Corina Chirila si desenele ei facute cu pixul expuse la salonul de grafica din Herastrau pavilionul B Iunie 2011 Desene facute cu pixul de Corina Chirila expuse la pavilionul B din Herastrau in cadrul salonului de grafica
Va astept la salonul de grafica din Herastrau in fiecare zi pana pe 23 Iunie intre orele 11 si 19.
Asociatia artistilor plastici din Bucuresti - Expozitie de grafica in Herastrau - Desene facute cu pixul

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails