luni, 13 iunie 2011

Natura statica sau sărut?

Pocalul fermecat al iubirii - Iluzie optica - Pictura Pocalul fermecat al iubirii - Iluzie optica - Pictura
Ieri am stat pana la 1 noaptea ca sa realizez aceasta pictura care este in același timp si o natura statica si o compoziție cu doua personaje care se pregătesc sa se sărute. Aceasta este pictura care a urmat după desenul cu pocalul fermecat având la baza aceeași iluzie optica. Am dezvoltat compoziția si am transformat pocalul fermecat intr-o superba vaza cu flori făcuta din aur.
Voi ce vedeți in aceasta imagine?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,ai un talent foarte deosebit si o inclinatie frumoasa catre arta!
Am petrecut cu mare placere 2 ore pe site-ul tau si am ramas placut-surprinsa de talentul tau!si inca nu am apucat sa vad toate desenele.
Felicitari!

Related Posts with Thumbnails