vineri, 21 ianuarie 2011

Un sentiment minunat – inca o Eva cosmica

dfd75172a884f061aae5eeaa6ac93570

Animația de mai sus a fost realizata după ce am scanat de mai multe ori un desen in pix in timp ce il făceam. Este un desen care transmite un sentiment minunat, un sentiment pe care îl trăiesc de fiecare data când vad cu ochii mintii mele stelele, planetele, galaxiile, universul si imaginea plina de viata a eternului meu feminin, a Evei cosmice pe care o vad in fiecare stea si in fiecare corp ceresc, sentimentul pe care il trăiesc de fiecare data când realizez aceste desene si picturi si de fiecare data când le privesc imaginandu-mi ca sunt acolo, in lumea minunata pe care mi-o creez, inca un desen reprezentând-o pe EA, Eva mea cosmica stand goala si superba in lumina albastra atât de liniștitoare a stelelor, a galaxiei si a unei planete albastre cum e planeta noastră. Acesta este unul dintre multele desene pe care le-am realizat imaginandu-mi ca sunt eu acolo, cu ea,  in lumea aceea de vis, ca e totul atât de frumos, ca ne iubim. De fiecare data când mă uit la aceste desene sau cand fac altele noi gandindu-mă la acest univers plin de frumusete acest sentiment minunat ma curpinde si îmi da putere si o puternica dorința de a trai. Doar când mă gadensc la EA, Eva mea cosmica încep sa vad viața intr-o alta culoare si cu alți ochi si uit de mizeria cotidiana

Mai jos este un filmuleț pe care l-am realizat filmandu-ma in timp ce realizam acest desen folosind un banal pix albastru.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails