miercuri, 5 ianuarie 2011

Putin mai mult albastru, puțin mai multa culoare

OmulCosmic-04

Am accentuat albastrul liniștitor al cerului si al oceanului precum si culorile curcubeului din acest desen in pix pe care l-am realizat acum câteva zile, desen care face parte dintr-o serie lunga de desene si picturi prin care am încercat sa construiesc portretul exterior dar si interior al celei pe care mereu mi-am dorit-o langa mine, lumea plina de lumina si de calm pe care o vad in ea. In ea vad soarele cu lumina si căldura lui, albastrul cerului si al marii, munții, pasările, stelele, galaxiile si curcubeul. Ea ar fi lumea mea si centrul universului meu daca nu ar fi doar o creație a mintii mele. Mai jos e prima varianta precum si creațiile mai vechi având aceasta tema minunata.

OmulCosmic-03

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails