luni, 3 ianuarie 2011

Eu cu ea langa coloana din ocean, niste desene de cand aveam 14-15 ani


 La 14-15 ani imi placea sa-mi imaginez ca sunt cu iubita mea langa o coloana ce se inalta din apa ocanului linistit in care se reflecta lumina stelelor, a planetelor si a galaxiilor de pe cer. Pictura de mai jos a fost realizata in primavara anului 2002, cand aveam 15 ani, in timp ce cea de mai sus a fost una dintre primele mele picturi fiind realizata in toamna anului 2000.
 Am realizat aceasta pictura in 2002 imaginandu-mi ca sunt eu cu ea langa coloana milenara din oceanul albastru in care inoata delfini si stam amandoua in lumina stelelor.
Aceasta este o pictura pe care am realizat-o tot in 2002 imaginand-mi ca sunt eu cu ea langa coloana din oceanul in care inoata pesti preistorici si orasul e undeva departe, iar cerul e luminat de galaxii
 Acestea sunt desenele in pix avand acelasi subiect pe care le-am realizat tot atunci. Aceasta este imaginea pe care o aveam in minte atunci, eu cu ea langa coloana inalta si dreapta, coloana care da un sentiment de stabilitate.


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails