sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Alb-negru, după mai mult de 10 ani, pictura de atunci si desenul in pix de acum

alb si negru-17

Aceasta este o pictura pe care am realizat-o in toamna anului 2000, un dintre primele mele picturi, o pictura reprezentând doua femei stand de o parte si de alta a unei coloane, una de tip european cu plete blonde de Ileana Cosânzeana ce strălucesc in lumina calda a soarelui aflat intr-o eclipsa parțiala, cealaltă o negresa atletica, puternica, cu forme zvelte ce lucesc in lumina albastra a unei supernove si a unei planete ca Pamantul.

Mai jos este versiunea de acum, un desen in pix pe care l-am realizat ieri reluând aceasta tema care datează din anul 2000.

Black and white

2 comentarii:

anka86 spunea...

imi place al-2-lea desen de parca isi prinde viata.cu ce era facut desenul?cu pixuri?

Anonim spunea...

te pupa mirela din c-ta ca mi s-a terminat creditul la tel. de tot...alea 2tipe caree tin de o coloana suntem eu+tu?suna-ma daca poti sa mai vorbim...

Related Posts with Thumbnails