luni, 3 ianuarie 2011

Senzualitate si feminitate, atunci si acum

Acesta este un tablou pe care l-am realizat in anul 2003 incercand sa dau forma si culoare conceptelor de feminitate si senzualitate si sa astern pe hartie imaginea celei pe care o doream atat de mult langa mine intr-un decor cald si romantic, iar mai jos este versiunea de acum cateva zile a acestui tabou.
In 2003 cand am realizat primul tablou din aceasta serie de fiecare data cand ma uitam la el imi imaginam ca sunt eu langa ea pe petala enorma de trandafir rosu in decorul acela romantic.
Aceasta este imaginea unui ideal feminin, o Eva ce emana senzualitate, feminitate dar si naturalete si puritate stand goala asa cum a facut-o natura pe o imensa petala de trandafir rosu ca pasiunea, ce pluteste pe un ocean de stralucire. Am folosit mult rosu si am pus un trandafir rosu in parul ei blond si lung si in fundal pentru a accentua senzualitatea picturii, trandafirul rosu fiind unul dintre sibolurile iubirii pasionale.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails