joi, 30 mai 2013

Reteaua sociala

Reteaua sociala, desen in creion
Acum 2 zile am adormit brusc ziua am visat aceasta retea formata din figuri cu aspect umanoid ce amintesc de oamenii cu mainile si sus si de florile cu doua frunze din desenele copiilor, figuri care se repetau la diverse dimsiuni formand o retea. Dupa acest vis am facut desenul si l-am intitulat reteaua sociala

Un comentariu:

Anonim spunea...

Îți transmit un mesaj, ceva ce trebuie să iei aminte. Eu sunt doar călăuza ce îți dă indicii, mesajul trebuie să-l gasești singură și morala după care trebuie să ghidezi în viață, după ce urmărești cei trei pași:

1. accesează linkul de mai jos

http://www.youtube.com/watch?v=pbktgHZsuik

2. Pune pauză la videoclip, iar apoi dă direct la minutul 1:07

3. Urmărește în continuare video-ul, în special această secvență, vei trage niște concluzii, îți va da de gândit chestia asta.

Cu mare plăcere !

Related Posts with Thumbnails