miercuri, 15 mai 2013

Fecioara Maria sau icoana Maicii Domnului nud pe lemn

Am pictat aceasta icoana pe lemn care cu siguranta va scandaliza cre(s)tinii ipocriti azi. Prin aceasta icoana am vrut sa arat ca sfanta Fecioara Maria a fost si ea femeie si ca un trup nud nu trebuie neaparat asociat cu perversiunea si pacatul si ca poate fi chiar sfant. In acest tablou este Fecioara Maria cum a facut-o Dumnezeu, in toata splendoarea ei. Probabil ca dupa aceasta postare va urma un val de indignare si de injuraturi dar nu l-am facut ca sa ponegresc o imagine sfanta ci ca sa o pun in alta lumina, o Venere si madona despre care a scris si Eminescu plina de naturalete ce imbina frumusetea zeitei Venus cu puritatea Fecioarei Maria

9 comentarii:

mdea spunea...

"Probabil ca dupa aceasta postare va urma un val de indignare..."

Probabil.

Si mai probabil e ca nimeni nu da doi lei pe tentativele tale jenante de captat atentia. In ciuda a ceea ce crezi, nu esti deloc speciala prin faptul ca ataci crestinismul. Au facut-o si or s-o faca si altii, si in feluri care nu sunt complet rizibile.

Anonim spunea...

Nu e nevoie sa aduci alta lumina in Ortodoxie. Nici tu, nici evrei, nici zionistii, nici satanistii. Motivul pentru care icoanele nu prezinta nuditati e tocmai acelasi, ca nuditatea creeaza reactii animalice, care in om duc la perversiuni, chiar si cu gandul. Si oricum ai da-o..."lumina" noua in care ai adus-o tu, nu face decat sa denigreze ceea ce Biserica incearca sa aduca SFANT in om. Nu faci doi bani cu asa zisa ta arta. O sa regreti tu odata ce ai facut, atunci cand o sa iti dai seama. Pana atunci dormi in pace...

Specto/cosmin90 spunea...

E futabila! :)

Vlad spunea...

fiind artist in devenire, sunt la un prag de amator, vreau sa spun ca lucrarea ta este super geniala, dar cre(s)tinii care incearca ei sa convinga ca nu are nici un rost aceasta lucrare si ca o sa ajungi in "iad" c-am la asta se referea "Anonim"... Iti admir pictura, este foarte geniala ideea, dar sunt prea multi cre(s)tini care nu ar da nici 2 lei pe lucrarea ta... mi-ar place sa am aceasta lucrare+probabil ar fii c-am singura icoana care as tine-o pe perete :)

Anonim spunea...

Stilul in care ai pictat mi se pare super, foarte armonios, se potriveste atat cu tematica nudului cat si cu mesajul pe care vrei sa-l transmiti. Modul in care transmiti acest mesaj mi se pare cu totul aplecat spre calm, spre frumos, spre liniste si simplitate. Nu fi descurajata de atitudinea celor in sanul carora frumosul si bunul simt si simtul critic au fost sufocate de idolatrie. E de ajuns sa se simta doar putini ofensati pentru a se dezumaniza instantaneu.

Lavinia spunea...

Doar ateii vor fii de acord cu mesajul! Dar oricum, buna treaba, bun mesaj :3

Anonim spunea...

prostia omeneasca e fara margini

Anonim spunea...

Este doar o pictura. Nicidecum o ICOANA. O viziune artistică. Atât și nimic mai mult.

Costin spunea...

In nicio biserica nu vei vedea, o icoana nud.

Related Posts with Thumbnails