luni, 23 aprilie 2012

Tragedia Titanicului

Titatnicul si "icebergul", pictura
Anul acesta se implinesc 100 de ani de la scufundarea Titanicului. Desi toti am auzit de aceasta tragedie putin sunt cei care stiu adevarul in ceea ce priveste cauzele scufundarii vasului. Se tot vorbeste despre un iceberg de care s-ar fi lovit Titanicul, explicatie pe care eu o gaseam puerila si ridicola si cand eram mica si bunicul meu imi povestea despre Titanic. Cum putea o bucata de gheata sa rupa un vapor in doua si cum puteau fi cei din echipaj atat de prosti incat sa intre cu vasul direct in icebergul ala blestemat? Cum o luam tot nu tine mai ales pentru ca vasul s-a rupt in doua de la mijloc, dupa ce au aparut niste gauri in metalul din care era construit. Doar nu s-a ridicat icebergul din fundul oceanului cand a trecut Titanicul pe acolo.
Realitatea este cu totul alta dar nu prea se vorbeste despre asta: Faimosul iceberg din cauza caruia s-a scufundat Titanicul era de fapt un submarin militar german care a torpilat vasul, lucru explicabil avand in vedere faptul ca tragedia s-a produs cu 2 ani inainte sa inceapa primul razboi mondial.
In imaginea de mai sus este o pictura pe care am facut-o azi cu Titanicul si "icebergul" german ce pandea din adancuri si lansa torpile

Un comentariu:

anka86 spunea...

ai dreptate despre scufundarea titanicului dar din pacate nu s-a dovedit asta deloc adica ca a fost atacat de submarin.

Related Posts with Thumbnails