sâmbătă, 21 aprilie 2012

Crucea, simbol al mortii

Crucea mortii

Cu ceva timp in urma o ruda credincioasa mi-a facut o deosebita neplacere facandu-mi cadou o cruciulița de purtat la gat. Pentru ca calul de dar nu se cauta la dinti si nu e frumos sa refuzi nu am zis nimic dar imi venea sa iau acea cruce si sa o arunc sau sa o dau mai departe la altii.

Stau si ma uit la crestini cum se roaga la un instrument de tortura pe care au murit multi oameni, inclusiv IIsus Hristos, crucea pe care romanii răstigneau oameni si ii lasau sa moara in chinuri acolo. Pentru mine crucea este un simbol al morții si isi găsește locul doar in cimitir,  deși eu as prefera sa am o simpla piatra funerara fara cruce la mormânt.

Crucea sugerează moartea si din acest motiv am desenat scheletul crucificat de mai sus.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails