miercuri, 25 aprilie 2012

Inca un portret inspirat din poezia "Din parul tau" de Lucian Blaga

Desen in pix inspirat din poezia "Din parul tau"
 Ieri uitandu-ma la o pictura veche datand din anul 2002, un portret cosmic al unei femei ideale cu stele si planete in parul ei lung si negru mi-a venit ideea sa mai fac un desen avand aceasta tema inspirata din poezia "Din parul tau" de Lucian Blaga si am facut acest portret de fata bruneta cu ochii albastrii, ca fata pe care o visam mereu in adolescenta mea desi nu am intalnit-o niciodata in viata asta. Mai jos este pictura din 2002.
Pictura inspirata din poezia "Din parul tau" de Lucian Blaga datand din anul 2002
Despre poezia "Din parul tau" am mai vorbit in postarile anterioare, aceasta fiind una dintre poeziile care m-au inspirat trezind in mine dorul de iubire si dorinta de a fi eu in locul poetului, intr-o imbratisare plina de iubire.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails