joi, 4 iulie 2013

Surorile gemene Chirila si Simona, fata din vis, desen in creion din 2002

Azi, rasfoind desenele vechi am dat peste acest desen in creion pe care l-am facut cand aveam 16 ani, desenandu-ma pe mine alaturi de sora geamana pe care mi-as fi dorit sa o am si Simona, fata inalta si subtire cu parul lung si negru si ochii albastrii care aparea foarte des in visele mele. Mereu mi-am dorit sa am o sora geamana care sa gandeasca la fel ca mine, sa avem preocupari comune, sa fim mereu unite, sa functionam ca o echipa sustinandu-ne una pe alta in tot ce facem. In acest desen noi surorile o iubim amandoua pe Simona fara sa fim geloase, pentru ca noi doua formamun intreg, nimic nu ne poate separa. Despre Simona am mai scris, era o fata cam de varsta mea care aparea in multe dintre visele mele din adolescenta dar deobicei mergea pe strada iar eu o priveam din spate in timp ce pentru ea eu nu existam, nu intorcea capul, nu-mi vorbea, era rece si distanta cu mine. Nu am cunoscut-o niciodata in viata mea de zi cu zi

Un comentariu:

Anonim spunea...

albastru -> albastri

Related Posts with Thumbnails