miercuri, 3 iulie 2013

Femeie intre stele si stea intre femei, doua desen fluorescente vandute in Herastrau


Azi mi-am amintit de expozitia din ianuarie de la galeria AAP diu Herastrau, galerie inchisa in mod abuziv de catre ALPAB la doua saptamani dupa ce s-a terminat expozitia mea sub pretextul unei reamenajari a spatiului. Mai sus sunt doua desene fluorescente inspirate din poeziile lui Eminescu care s-au vandut in timpul acelei expozitii. Atat de frumos o zicea Eminescu "femeie intre stele si stea intre femei" incat m-a inspirat sa fac atatea desene si picturi inspirate din cuvintele lui pline de pasiune si de dor. Azi sunt trista pentru ca noi artistii din Bucuresti nu mai avem unde sa ne expunem lucrarile si bucurestenii nu se mai pot bucura de arta. Ieri as fi vrut sa pictez dar nu am mai facut-o gandindu-ma ca iar voi face un tablou care se va deteriora in camera mea unde si asa nu mai este loc de atatea stive de tablouri. Cu aceasta ocazia o sa va rog inca odata sa semnati petitia pentru redeschiderea galeriei de arta Herastrau.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Deci vrei sa spui ca, odata cu inchiderea galeriei de la Herastrau, nu ne vom mai putea bucura de kitsch-urile tale infioratoare? Pai... e un lucru bun.

Related Posts with Thumbnails