luni, 22 iulie 2013

femeie asteptand

 Tot sapand printre desenele mele am mai observat un element redundant, femeia intinsa pe spate, privind in sus si asteptand sa fie iubita, cu picioare lungi si frumoase, intr-o pozitie gratioasa care ii pune in evidenta frumusetea. Incepand cu desenele de acum 13 ani care nu respectau fidel anatomia si terminand cu cele recente, o mare parte dintre creatiile mele prezinta imaginea ei de zeita a iubirii. In toate e ea, aceeasi zeita, aceeasi regina a viselor mele de iubire, femeie intre stele si stea intre femei intr-o dulce asteptare.





Ea este prezenta si in cele 4 anotimuri pe care le-am pictat in anul 2000, 4 dintre primele mele picturi, asa cum imagine ei apare si in desenele si picturile inspirate din poezia Emotie de toamna de Nichita Stanescu








 Mai jos sunt cele mai noi desene pe aceasta tema


Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails