duminică, 12 august 2012

Pleiadele la parlament

Pleiadele pictura ulei pe panza

Dupa ce a participat la mai multe expozitii la galeria AAP din Herastrau si la Elite Prof Art in Cotroceni, tabloul meu cu pleiadele va fi si el expus la Palatul Parlamentului, sala Constantin Brancusi in cadrul expozitiei organizate de cei de la tablouri-de-vis.ro Acest tablou prezinta legenda Pleiadelor din mitologia greaca. Grecii asociau aceste stele cu cele 7 surori din alaiul zeitei Artemis, fiicele titanului Atlas si ale nimfei Pleione (Maia, Electra, Taygete, Alcyone, Celaeno, Sterope si Melope). Mult timp nu am inteles nici eu de ce vedeau grecii 7 stele in Pleiade dar pana la urma am aflat ca in legenda greaca una dintre cele 7 surori nu a fost transformata intr-o stea ca si celelalte, ci in ceva intunecat si din acest motiv pe langa cele 6 stele mari luminoase, fiecare cu cate o nimfa de lumina am mai pictat si o silueta intunecata de femeie, ca o umbra.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails