duminică, 26 august 2012

O banala natura moarta

Dupa cum am mai zis si in postarile anterioare natura moarta este unul dintre subiectele pe care nu prea le abordez in pictura mea pentru ca prea multe naturi statice au fost pictate de alti artisti pana acum, aceleasi obiecte, aceleasi vaze cu flori pictate de mii si mii de ori, semanand toate intre ele. Nu am inteles niciodata cum de nu s-au plictisit oamenii de ele. Al doilea motiv pentru care evit sa pictez naturi moarte cu flori in vaza este faptul ca detest vazele cu flori pentru ca o floare rupta e o floare moarta si consider ca florile sunt frumoase atata timp cat sunt vii, in mediul lor natural.
Totusi astazi am facut si eu o vaza cu flori pentru simplul motiv ca oamenilor le place sa vada asa ceva si multi mi-au cerut sa pictez si o vaza cu flori.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails