duminică, 5 august 2012

Muza lui Eminescu, pictura ulei pe panza



Azi, pe o caldura insuportabila, am facut un tablou in ulei pe panza la dimensiunile 30×60 cm reprezentand-o pe  muza poetului Mihai Eminescu, asa cum o descria acesta in poezia “Aveam o muza”. Acum, dupa cateva ore, pictura este aproape uscata. Fiind foarte cald picturile in ulei pe panza se usuca repede.
Fata din acest tablou este aceeasi fata blonda cu ochii albastrii care apare si in “Floare albastra” si multe alte poezii, copila cu parul de aur din Ipotesti care a murit la doar 19 ani lasandu-l pe poet foarte indurerat si marcand toata creatia ulterioara a acestuia, cea care a fost prima si marea iubire a lui Mihai Eminescu, fata pe care nici Veronica Micle nu a putut sa o inlocuiasca, acea fata angelica, frumoasa ca o zana din povesti, fata pe care si eu am inceput sa mi-o doresc langa mine dupa ce am citit poeziile pline de dor ale lui Eminescu.

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails