luni, 13 august 2012

Afrodita si Galateea din legenda lui Pygmalion la parlament

Afrodita dand viata statuii Galateea, pictura acuarela

Acesta este tabloul meu prin care am ilustrat legenda statuii Galateea din mitologia greaca, statuia careia Afrodita i-a dat viata fiind impresionata de iubirea pe care creatorul acesteia, sculptorul Pygmalion, o simtea pentru propria sa creatie, o legenda care ma reprezinta pentru ca la fel ca si Pygmalion prin arta mea eu imi creez propria Galatee, iar ceea ce ii da viata este pasiunea, sentimentul pur care naste o opera de arta, trairea aceea unica, gandurile si emotiile mele care imi dau forta creatoare, dorinta de a iubi si de a fi iubita care ma motiveaza si ma inspira.
Acest tablou este expus la Palatul Parlamentului, sala Constantin Brancusi, in cadrul expozitiei organizate de cei de la www.tablouri-de-vis.ro unde poate fi vazut pana pe 30 august. Vernisajul va avea loc maine la ora 17. Tabloul a mai fost expus si la galeriile AAPB din Gh. Pop de Basesti si Herastrau

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails