marți, 14 august 2012

Expozitie de “tablouri de vis” la Palatul Parlamentului


Privind si ocrotind Pamantul pictura ulei pe panza

Curcubeul din privire, pictura ulei pe panza

Privirea rece a iernii pictura de iarna ulei pe panza

Craiasa zapezilor, pictura ulei pe panza

Pictura in ulei pe panza inspirata de poezia Melodie Povestita de Nichita Stanescu

Pleiadele, pictura ulei pe panza

Complementaritate sau iubire cosmice, pictura ulei pe panza

Mama terra pictura in ulei pe panza

Fata din vis pictura ulei pe panza, dimensiuni 50×100

Galaxie pictura ulei pe panza

Muza lui Eminescu, asa cum o descria poetul in poezia “Aveam o muza”, pictura ulei pe panza

Nebuloasa Orion, pictura ulei pe panza

Afrodita dand viata statuii Galatea, pictura acuarela

Nud pictat cu cafea

Zeita fecioara Kore si mana lui Hades, pictura ulei pe panza

Cele doua fete ale unei zeite din mitologia greaca Kore si Persephona pictura ulei pe panza

Vis auriu de iubire auriu dansul ielelor sau campuri aurii pictura ulei pe panza
Tablourile de mai sus participa la expozitia organizata de cei de la www.tablouri-de-vis.ro si sunt expuse la Parlamentul Romaniei, sala Constantin Brancusi unde pot fi vazute pana pe 30 august. Vernisajul are loc azi la ora 17. Va astept sa le vedeti

































Un comentariu:

Anonim spunea...

Hei!Eu am 13 ani si desenez de vreo 4 ani .Imi place sa iau o imagine simpla si comuna si sa o personalizez pin culoare,tehnica,si imaginatie.Email-ul meu este melisaadriana84@yahoo.com si chiar as vrea sa va vad creatia de la varsta mea...deoarece imi voi da seama daca pot sau nu

Related Posts with Thumbnails