miercuri, 20 ianuarie 2010

Vis curat, inger de floare

Am realizat aceasta pictura in acuarela dupa ce am ascultat la radio melodia Inger de floare, o melodie superba ale carei versuri rezoneaza foarte bine cu ceea ce simt eu.
Asa cum spun si versurile piesei Inger de floare, desi este doar o creatie a mintii mele, eu sunt foarte indragostita de aceasta imagine pe care o port in gand si o construiesc prin fiecare dintre creatiile mele, acest vis curat de iubire care imi alina singuratatea noptilor mele pustii, aceasta fiinta pura ca un inger, prea minunata ca sa fie reala.
De cate ori imi doream sa o admir in toata splendoarea ei, sa fiu cu ea, sa-mi aline noptile intunecate si reci, sa o pot tine in brate, sa simt fiorii sarutarilor ei tot ce imi ramanea era arta mea. De mii de ori am desenat si am pictat chipul ei curat, imaginea ei angelica visand la frumusetea napamanteana pe care nu o voi gasi niciodata in lumea asta.



Acestea sunt versurile piesei Inger de floare
Intr-o seara tarzie,pustie de dor
Am gasit alinarea spre zori.
Un vis curat m`a alintat
Iar ceatza din zori a disparut.
Nu pot sa cred ca m`am indragostit (m`am indragostit)
De o imagine ce o port doar in gand
O iubesc la disperare
Vis curat,inger de floare.
Alinta`ma te rog cu vorbe dulci
Nu rade,nu regreta
Saruta`ma chiar daca o faci doar in gand
Am sa te simt ca esti aici.
Nu pot sa cred k m`am indragostit
Fata si ochii mi s`au lipezit.
Te iubesc la disperare
Vis curat,inger de floare.
Nu pot sa cred ca m`am indragostit
De o imagine ce o port doar in gand.
O iubesc la disperare
Vis curat,inger de floare .
Nu pot sa cred k mam indragostit
Fata si ochii m`i sau limpezit.
Te iubesc la disperare
Vis curat,ïnger de floare

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails