marți, 19 ianuarie 2010

Galateea mea

La fel ca si sculptorul Pygmalion eu prin arta mea îmi creez mereu propria Galatee, propriul ideal la care pot doar sa visez pentru ca nu voi ajunge niciodată, propriul meu vis de iubire pura si frumusețe.

Pasiunea mea puternica este flacăra care menține vie aceasta himera a mintii mele, aceasta imagine pe care o port mereu in gând si in suflet si o aștern pe pânza si hârtie de cate ori simt acea dorința puternica ca măcar o farama din frumusețea la care visez sa fie reala, sa fie langa mine, sa o pot strânge in brațe.

Sunt atât de îndrăgostita de o himera, de o fantasma a mintii mele si tot ce îmi doresc este ca Afrodita sa dea viața muzei mele si sa mi-o scoată in cale

La fel ca si Pygmalion voi fi mereu îndrăgostita de Galateea mea chiar daca Afrodita nu va veni niciodată sa transforme visul meu in realitate si sa o aducă in viața mea. Mereu voi așterne pe hârtie carton sau pânza chipul ei minunat, frumusețea ei angelica, gratia corpului ei fiind motivata de dorința de a iubi se de a fi iubita.

Aceasta este o pictura in acuarela prin care am încercat sa surprind momentul in care Afrodita o transforma pe statuia Galateea intre-o femeie frumoasa si vie.

De ce nu exista si pentru mine o Afrodita care sa o aducă si pe Galateea mea in lumea in care trăiesc?

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails