joi, 6 martie 2014

Viata de artist in Romania - Nu prea mai am unde sa expun si picturile mel se degradeaza incet dar sigur intr-o casa ce sta sa cada

Pana acum am creat cateva mii de picturi si cum vedeti si in filmuletele de mai jos nu mai am loc de ele in casa si din pacate nu prea mai am pe unde sa expun, numarul galeriilor de arta din Bucuresti fiind mic si in continua scadere. Am mai scris despre inchiderea galeriei AAP din Herastrau si a galeriilor de la Rosetti si Teatrul Mic si nu vreau sa ma repet. Lucrarile stau si se deterioreaza intr-o casa in care ploua din cauza crapaturilor in acoperisul pe care nu am bani sa-l repar. In Romania nu se poate trai din arta iar un artist de multe ori ajunge sa nu aiba bani nici macar de mancare, nu mai vorbesc sa-si faca o casa. 



Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails