joi, 13 martie 2014

Fostele galerii AAP de la Rosetti si Teatrul Mic

Fostul sediu AAP din Piata C.A. Rosetti
Despre galeria AAP din Herastrau am tot scris si am facut si o petitie pentru redeschiderea acesteia dar putini bucuresteni stiu caacum mai bine de 10 ani, in afara de pavilioanele A si B din Herastrau, membrii AAP mai aveau sali de expozitie si in centru, sediul de la C.A. Rosetti si galeria de la Teatrul Mic. Imi aduc aminte cum vizitam aceste galerii pe vremea cand aveam 16 ani. Si acum imi pare rau ca nu am expus si eu acolo pe vremea aceea. In imaginea de mai sus este fostul sediu al Asociatiei Artistilor Plastici din Bucuresti din Piata C.A. Rosetti. Aici membrii AAP isi expuneau creatiile pana in 2004 cand cladirea a fost retrocedata si a intrat pe mana unui om de afaceri dubios, mai bine zis a unui mafiot, artistii fiind dati afara cu tot cu tablourile expuse. Ar fi trebuit sa se dea o lege care sa le interzica proprietarilor sa schimbe destinatia cladirilor sau a terenurilor retrocedate.
Si galeria de arta de la Teatrul mic a fost desfiintata la scurt timp dupa pierderea sediului de la Rosetti.
Teatrul mic

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails