miercuri, 5 iunie 2013

Pentru cei care vor sa ma vada desenand barbati goi

Pana acum am fost intrebata de nenumarate ori de ce desenez/pictez femei si nu barbati goi. Nu a fost expozitie unde sa nu ma intrebe macar un vizitator de ce nu pictez barbati. Pentru toti cei care vor sa vada barbati goi iesind din mana mea am o minunatie de desen, numai bun de cascat ochii si gura in fata lui, un trenulet alcatuit din 6 barbati ca sa aiba oamenii de unde alege. Romanii obisnuiau sa faca asemenea trenulete in arenele lor, in vazul publicului. In aceasta noapte am facut desenul de mai sus pentru toti cei carora nu le plac nudurile mele feminine si ma critica pentru ca desenez numai femei. Nu fac discriminari si pot desena si picta pentru oricine, ca dovada desenul de mai sus.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asta nu schimbă faptul că ești o lesbiancă scârboasă, inferioară și distrusă, așa că nu te mai ascunde și numai prosti națiunea, cu toții știm asta...Și serios, bărbați care se fut în cur? Altă idee de nud nu aveai?

Anonim spunea...

Ba haterule care esti tu hater, fututul in cur in lantz de 6 e una din cele mai frumoase si naturale expresii ale dragostei pure pe care o poate exprima un bulangiu catre altul.
Dar esti o bruta insensibila si nu vezi asta. Te-au tampit berea, tigarile, si burta grobiana, iar trairile unei lesbiene frustrate reprezinta o culme prea inalta pentru tine.

In pizda mea!

Unknown spunea...

Nu baga in seama haterii misogini.singurii inferiori sunt ei.

Unknown spunea...

Nu baga in seama haterii misogini.singurii inferiori sunt ei.

Related Posts with Thumbnails