duminică, 9 iunie 2013

Ion Minulescu - Vesperala

Poezia Vesperala a lui Ion Minulescu aminteste de relatarile despre intalniri de gradul 3, femeia cu figura lunga si verde ca o para si ochii negri-galbeni care a fost mama si a ramas fecioara semanand foarte mult cu un anumit tip de extraterestru, un extraterestru longilin cu pielea verde care se reprodice asexuat prin partenogeneza. In poezie Ion Minulescu vorbeste si despre intentiile pasnice ale acestei fiinte, despre propunerile ei de alianta. Oare a avut minulescu parte de o intalnire de gradul 3? In desenul de mai sus este extraterestra din poezia lui Minulescu, asa cum mi-o imaginez eu, iar mai jos este poezia.

Ion Minulescu – Vesperală

Femeia care mi-a vorbit aseară
De constelaţii fixe
Şi stele căzătoare
Avea figura lungă şi verde ca o pară
Şi ochii negri-galbeni ca un adânc de mare…

Femeia care mi-a vorbit aseară
De lucruri mici şi fără importanţă
Avea în glas căldura soarelui de vară
Şi-n gând accentuate propuneri de-alianţă…
Femeia care mi-a vorbit aseară
Avea idei frumoase, dar bizare…
Spunea că “plopii fără soţ” sunt vorbe de ocară,
Şi toţi Luceferii din cărţi sunt stele căzătoare…
Femeia care mi-a vorbit aseară
(Şi care-o să-mi vorbească viaţa toată)
A fost o dată Mamă,
Dar a rămas Fecioară…
Şi Fiul ei nici astăzi n-are Tată!…

Niciun comentariu:

Related Posts with Thumbnails